Wednesday, August 10, 2016

Curi-curi

Aku tengah baring-baring. Kosong. Sekosong-kosongnya. Dan sedang menyesali diri sendiri kerana sibuk jadi stalker. I put my ego on the top no matter how curious I am. Entah, memang aku macamtu kot. Bila aku stalk, aku tau you people have a good life compare to me. You are happy. Content. Got the problems that solved in a second I guess.


Manakala aku dengan krisis rasa berbelah bahagi for this upcoming Sunday. Penat aku fikir jalan penyelesaian. At some point, aku rasa aku berperang dengan diri sendiri. Mengambil serius perkara yang harusnya boleh sahaja aku buat-buat benda kecil, tapi..... Itulah. Selalunya aku berjaya. Untuk kali ini, puas aku cuba mengelak dari berfikir, tapi ia tetap disitu. Minta dijadikan perkara berbangkit. Masalah yang mesti, harus, wajib, cari jalan penyelesaiannya. Benci tau.