Tuesday, February 7, 2012

Confident level

Lately i've got this penyakit, aaaaa penyakit over confident bila bercakap pastu salah. K. Sebelum ni tak camni pun. Haih sedih aku cenggini. Pastu kejadian berlaku tiap kali lepak dengan 3 ekor monyet Mah, Mirul, Hilmi. Setiap kali wey Y.Y Aku taktau kenapa lately ni sumpah akdjdsuicndvcd jilake lepastu nanti kena bahan bahan dengan diorang sebab asik salah cakap =oo=


Aku : Mah kau tau tak Mirul balik Kajang dengan si Y kan kemain! Dia cakap Y tu sopan gila weyyy! Macam Suhaila!
Mah : Sopan macam Suhaila?
Aku : Haah la! Dia kata Y tu baik gila cuma dia banyak cakap jeee. Apeke pelik sopan macam Suhaila tapi banyak cakap. Eee tak sama langsung! Nak kaver la tu. Hahahahahahah! *gelak macam oang gila penuh semangat*
Mah : Jap. Siapa Suhaila?
Hilmi : Haah sape Suhaila?
Aku : Er Suhaila la....eh jap! *bunyi cengkerik*
Mirul : Suhaila mana za? Aina la za Aina -_____-''
Mah Mirul Hilmi : HAHAHAHAHA KONFIDEN JE SUHAILA HAHAHAHAHA
Aku : ..............Y_Y *nangis bawah kerusi*


Kemain gigih aku nak bahan Mirul sebab pulang dengan gadis2 lepastu salah cerita. Ha elok la tu perangai! Elok2 nak gelakkan Mirul jadi semua gelakkan aku jilakeeeeeeeeeeeeee. Lepastu lepastu lagi aaa macam ni,



Hilmi : Haritu kan kawan adik aku kena tinggal bas kot! Dekat perhentian mane tah yg pasti jauh lagi dari Ipoh laa.
Mah : Kesian gila habistu?
Aku : R&R dekat jambatan sungai apetah tu ke? Situ sunyi doh.
Mirul : Sungai Perak?
Aku : Eeee bukanlah! Jadahnye Sungai Perak kau ni aaaa ala situ highway baru lah yang kau lalu tu. Sebelum ni jalan lama BERLIKU LIKU tau jalan dia.
Mirul : Berliku liku za? Hahahahahaha klasik gila kau! Berliku likuuuuuuu
Mereka : Hahahaha bongokkk *gelak berjemaah*
Aku : Alaaaa berliku liku la alaaaaaaaaaaa jalan bengkang bengkok! T_T

*masih gelak beramai ramai*

Mirul : Kekasihku di jalanan yang berlikuuuuuuuuuu *nyanyi lagu beribu sesalan*
Aku : Babiiiiiiiiiiiiiii laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!



Lepastu banyak lagi. Banyak sangat k banyak sangaaaaaaaaaat! Sampai diorang asik cakap aku bermasalah sebab asik salah cakap. Kenapa za kenapa?! Sebab kat twitter selalu typo real life jadi bejangkit hmmmp *alasan konon munasabah* =.=


Aku : Tahu tak dekat deret mydin kedai henfon tu ada penk-kid (pengkid)? Comel gilaaaa macam Justin Beiber!
Feng : Ha ....kid? Apa?
Aku : Penk-kid la!
Feng : Tak tak tak dengar.
Aku : P-E-N-G-K-I-D. Penk-kid!
Feng : Ohhhhh pengkid! Peng-kid la sebutan dia. Apasal pulak penk-kid?
Aku : Betul la sebutan dia penk-kid! Aku panggil penk-kid!
Feng : K. *redha*


Paham tak? aaaa sebutan sebenar PENG-KID. Bukan PENK-KID. Gigih tau ai pronounce ala2 mat saleh hihihihihi. walaupun sebenarnya memang aku punya sebutan salah .____.