Sunday, January 29, 2012

Meet the #bebigels

 27.1.2012 - Misi mencari kain untuk kenduri kawin Dena.

 Fating 

Nas 

ni takyah cakap lah sape hmmph 

 ni pun takyah perkenal

'I study dekat Makassar'- Amal

 Meet them. Amal, Fatin, Nas, Iman, Melle & Azzathefabuloussuerpower. Dena dan Jay tiada dalam gambar. Maksud aku, tiada di lokasi sekali sorang tercampak di seberang laut entah bila pulang, sorang lagi busy menghitung hari *bunyi kompang berkumandang* eee bestnyaaaa! nak kawin jugak. haha

 Selalu tak paham dengan iman pastu selalu gaduh pastu menyesal haritu tak sabotaj dia ke apa ke supaya menjadi memori hingga hujung nyawa





 tengok iman dalam nagoya tekstil tiada mat bangla pun dia pakai shades mementang import dari Makassar hmmmphhhhhh

konfiden tak konfiden la kan guna flash kemain  

 reli need eyeliner so that my eyes not gonna looks like this. tapi malasnya ya ampun nak pakai walaupun cuma mengambil masa 5 minit *_*

 milah atau nama twitter melinda jemput folo. k sebnanya nk masukkan gmba lipstik merah tesalah masuk rupanya aku lalu malas nk replace lalu redha

 hai Dena kita pun ada cincin, beli sendiri *kuis tanah belakang dapur*

haruslah penutup dengan muka tuan punya blog kehkehkeh. 9gag-ing much. jilaka berspek di dalam masjid =.=