Thursday, October 6, 2011

Kelakar


bila baca balik my older post around 2009-2010. full of honesty, straight je aku cakap apa aku rasa. and how i felt towards someone that i love. maybe sebab dia takda blog kot? and i assume he's not reading mine sebab errr padahal aku rasa dia baca but im not sure eh entah.



yg sekarang ni bahayaaaaaaaaaaa. sebab awak terang2 follow blog ni kikiki, sebab nnt awak baca apa saya tulis. nnt kena cop jiwang. nanti kena cop emo hihihi so things gonna be between us jiwang2 *pengsan* okay Hati limpa paru-paru nyawa?



and plus, sebenarnya bukan banyak rahsia. bukan, if and only if semua benda gua lapor kat lu, kang meluat pulak =.= and plus certain thing gua rasa mcm bleh handle sendiri, walaupun hakikatnyaaaaa sakit hati bagai nak gila *cucuh rokok dekat mulut*.








last word, i love you with fire red <--peniru *sambil nyanyi lagu Yellow* :B