Tuesday, August 16, 2011

Sam-pah


Ingat janji aku. Ingat janji kita.



* * *

9.30am (sambung sbb semalam ngantuk =..=)


i cant promise you forever
but can promise i'll be there what ever it is
i cant promise you everythings gonna be okay
but i can promise i'll try my best
i cant promise you that i can fix each of your problems
but i can promise to help as long as i can


* * *


konflik dengan masa
konflik dengan persekitaran
konflik dengan hati
konflik dengan diri sendiri


aku tahu apa yang aku nak
cuma aku di sebelah pihak yang hanya mampu duduk diam-diam
duduk tunggu luar pagar sambil kunyah sireh
taktahu nak buat apa, macamana


ceroboh, kena halau dengan tuan rumah
tekan loceng, tiada sahutan
takkan nak berkampung depan rumah kot?
rumah aku nanti macamana kalau berkampung depan rumah orang?




berkampung tak berkampung, gua kena sambung buat kerja. miahaha. sekian sahaja kisah penunggu rumah berhantu. kalau ada sambungan, adalah. kalau takda, sampai sini je cerita dia. dan aku lapar jahanam betul -.-