Monday, August 29, 2011

So long

sepatutnya aku cerita fasal diari Ramadhan untuk tahun ni. kau tahu diari apa? buka dengan siapa sepanjang 29 hari puasa ni. boleh dikatakan 3 minggu buka dengan ibu abah @ family, dan baki seminggu dengan semua jenis mate.



soul-mate, ex-classmate, block-mate, err toilet-mate? okay semua mate.




tapi fikir balik, kenapa diari aku mesti pasal Iftar, bukan improvement? jd aku bantutkan niat. tak perlu berbangga dengan diari tak semengah tu. dan improvement? aku berani cakap even 1% belum tentu dicapai.





sempat ke jumpa Ramadhan next year nak improve another 2%?




plus, mood beraya adalah approximate to zero. hampir, tapi err baki 0.01% tu masih ada. no new baju raya, no new shoes dan yang seangkatan new new you name it. takde. spirit tu entah? ditiup angin selatan kot?




in another 11 days, aku akan officially jd Ms UTHM. dan persiapan lebih tertumpu kepada itu sebenarnya. semua benda dah settle, cuma perkara yg perlu di print je masih tak settle lagi. dan barang keperluan, langsung tak beli lagi. haih. macam tak cukup je masa 24 jam sehari tu, kan? tak boleh tamak lagi za?





















apa pun, selamat hari raya folks. tiada istilah 0-0. nanti jadi alasan untuk buat lagi dosa lepasni, dan kemudian raya seterusnya consider 0-0 lagi. banyak cantik? haha. maaf kalau terbutthurt, maaf kalau terkurang ajar, maaf kalau bersikap sarcasm, maaf kalau menjengkelkan anda semua, maaf atas segala dosa.





lapangkan dada, dan terima hakikat, kau akan berambus p UTHM tu less than 2weeks. nangis cepat!