Saturday, August 20, 2011

Leceh

perkara paling leceh ialah bercerita tentang hati. kalau tuan badan sendiri tak boleh nak jawab, inikan orang lain. jangan harap boleh jawabkan, faham secara total jauh sekali.


sebab tu aku tak suka. sangat tak suka. leceh. dan sangat leceh.


aku cepat terasa. serius. kadang-kadang benda besar dont make any sense pun, tak ganggu gugat aku, langsung. tapi atas satu perkataan, sahaja, yang kau ubah, aku mampu terasa. vaveknyah.









jadi aku belajar dari kesilapan yang lalu, kesilapan?

jangan memberi kalau kau rasa kau tak mampu.
jangan mengharap kalau kau rasa ia mustahil.
jangan percaya kalau kau tiada rasa.
jangan dan jangan dan jangan.



jangan hambakan diri pada perasaan. sebab kau akan kecundang. aku lagi sikit je ni. tapi aku kan power rangers merah, pedulik apa aku. *sambung lawan rasaksa*