Monday, June 13, 2011

Hai

aku rasa tahap kesabaran aku sudah sampai tahap paling tinggi. dah say sorry. dah mengalah tak ego dah. dah buat macam tade pape berlaku. tapi kau? kau ingat kitorang seronok ke tiba-tiba kau tanak cakap dgn kitorang? seronok? oh tak pun kau seronok tengok dahi kami bercop tanda 'BERSALAH' besar-besar? ah lupa kitorang ni kan bukan sesiapa. tak guna la berkawan lama-lama tapi tak faham perangai masing-masing. sakit hati bila dianggap patung. sudahlah. penat weh. penat. aku taktau apa explanation sebalik semua ni. apa yang aku tau aku penat. penat pertahankan konon kawan-baik. apa? kitorang ni mmg takde perasaan. kau je ada. kau je reti sensetif. ha ha. pegi mampus.