Saturday, February 12, 2011

11022011

im never realize how cool my birth-date this year. 11-02-20-11. macam nombor toto kan? tak payah ngangkung ngangkung nah amek laa amek laaa hihhi



yeay terima kasih kepada yang menalipong jam 12 demi mengewish dan mesetmeset. orang-orang rapat ooo ramai sebnanya cuma tak tertulis. ini tidak mengikut turutan. haha.


Rahmadana Islam - bersama wish panjang lebar. iloveyouu terharu kot panjang2 <3
Idageduk - wish singkat tapi awal semenet akibat Sarawak dia ingat mesej smpai lambat. seberang laut kann.
Didydot - mokkkkkkkkkkkk kesian penat2 call jugak haha. syg awak :)
Hilmi - talipong dengan suara baru bangun tidur alolo siannye pondan kitew nak final yeeww.
Mirul - wish lambattttttt gilaaaaa buat buat inesen. call aku, lpastu tny eh kenapa aku call ni? ciss. nyanyiiiii haha tima kasih penat buat tacing tau.
Shamie - sajak entah hape hape panjang gila. 19 mesej happy birthday. cey comel letew? yela comel lahhh. lepastu curang pada harijadiku. fineeeeeee -.-
Danny - yang tiba2, 'Za aku nak dtg Gopeng ni.' lepastu muncul depan asrama kerian dgn muka inesen hingga aku yg bertanya, 'Kau tanak wish ke? =,=' lepastu dia kata, AKU DAH WISH LAH. ???!
Fefeng - wish awal 5 hari -__________-' ye lepastu wish lagi 8 jam awal dari 11 feb. mengelat lah Fengggggggggggg! aku kira tau kau wish awal cepat lambat amboiii. ok gedik.
Faroh - wish panjang jugak hihihi. taktau nk ckp apa last yr dpt cupcake byk byk dr dia. masih terharu hingga kini haha <3
Tasya Teha Midah - oh wish on timeeeeeee sebab dalam bilik hehehehe. so sweet nyanyi2 cis terasa tua -.-
Padgie Lee - hahahahaha wish org tgh tgk movie tau. lepastu td dekat kelas habis dia bgtau semua org 'Bday azza harini hariniii'  thanks kakak :D
Nananono - mesej paling pendek cisssssss. takpe tq :P

Facebook people. kawan matrik. kawan sekolah lamaaaaa dan banyak lagi lah. terima kasih terima kasih terima kasih. haha batak kan ye batak. sebab orang ingat adalah lebih meaningfulllllll dari hadiah.






LAST, PALING BERMAKNA LAH KAN, IBU ABAH . ye terima kasih sangat. terharu rasa nak nangis baca mesej. mula mula abah. lepastu ibu. lepastu angah. :)







well i am 19 years young. senyum. hihi. dan berhenti berharap untuk sesuatu yang tak pasti. belajar untuk menjadi muslimah yang bukan hanya atas nama, Islam. saya cuba. Rahmadana Islam, saya dah buat keputusan. saya cuba berhenti daydreaming. nak final nak final. ecehpoyogilatampakang.